گفتم بیا...

دنــــــیـــــای مــــن بــعــد از تــــو نــابـــوده...

گفتم بیا...

گفتم بیا … گفت پاهایم یخ زده !

و من به پایش سوختم !!!

گرم شد …

رفت به سوی دیگری ..

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد تک پر
ساعت13:18---29 خرداد 1392
خــُـدایـا ؟!

لـطـفـا بـُرو و بـه بـعـضـی از آنـآن کِ ایـمـان آورده انـد

یـآد آوری کـُن
تــو خـُـدا هـسـتی نـه آنـهـآ . . . !!!


majid
ساعت14:08---23 خرداد 1392
سلام آپم سر بزنید و نظر بدهید با تشکر جدایی + تنهایی

alirezaastane
ساعت23:59---22 خرداد 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری،به وب منم سربزن البته به خوبیه وب تو نیست ولی قابل تحمله...لینکت کردم شماهم اگه زحمتی نیست لینک کنید...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ساعت 1:59 توسط مریم.... |